تمدید مجوزهای کار پس از فارغ‌التحصیلی که بعد از 20 سپتامبر 2021 منقضی شده‌اند

دارندگان مجوز کار پس از فارغ التحصیلی که مجوز کار آنها بین 20 سپتامبر 2021 و 31 دسامبر 2022 منقضی شده است، ممکن است واجد شرایط یک بار تمدید باشند.

وزیر مهاجرت شان فریزر تاریخ شروع واجد شرایط بودن تمدید تمدید مجوز کار پس از فارغ‌التحصیلی را که قبلاً اعلام شده بود از ژانویه 2022 به سپتامبر 2021 کاهش داد، تا افراد بیشتری را شامل شود.

خط مشی جدید برای هر کسی که مجوز کار پس از فارغ‌التحصیلی منقضی دارد مفید است. این تغییر عمدتاً برای پذیرش متقاضیان کلاس تجربه کار کانادایی (CEC) است که از 21 سپتامبر 2021 فرصت درخواست مهاجرت از طریق اکسپرس انتری را نداشته‌اند. اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا قرعه کشی را برای این نامزدها متوقف کرده است. اغلب دارندگان مجوز کار پس از فارغ‌التحصیلی هستند که منتظر رسدیگی به درخواست‌های معوق خود هستند. انتظار می‌رود که قرعه‌کشی این متقاضیان از 6 جولای از سر گرفته شود.

به طور معمول، مجوز کار پس از فارغ‌التحصیلی یک بار صادر می‌شود. فارغ التحصیلان بین‌المللی از برنامه‌های تمام وقت واجد شرایط می‌توانند مجوز کار آزاد تا سه سال دریافت کنند. با این حال، اقدام جدید به دارندگان این مجوز واجد شرایط اجازه می‌دهد تا برای یک مجوز کار آزاد جدید برای مدت اعتبار حداکثر 18 ماه درخواست دهند (https://acsenda.com/wp-content/uploads/2021/11/PGWP-2.jpg).
IranianCANADA

‏🇨🇦 آتی گروپ کانادا 🇨🇦 (https://t.me/Ati_group)‏

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *