چنانچه قصد تحصیل در مدارس و یا دانشگاه‌های کانادا دارید؛
این موارد توصیه برای شما

از منابع آنلاین استفاده کنید تا با کانادا آشنا شوید: معمولا وب‌سایت دانشکده اطلاعات زیادی برای دانشجوهای بین‌المللی دارد، بنابراین می‌تواند نقطه‌ی خیلی خوبی برای شروع باشد.

دوست پیدا کنید تا زبان یاد بگیرد: اقامت در خوابگاه‌های دانشجویی و پیدا کردن دوستان غیرفارسی‌زبان باعث می‌شود تا بتوانید زبان انگلیسی را خیلی سریع‌تر یاد بگیرید.

فرهنگ کانادا را یاد بگیرید: کانادا آداب و رسوم و سنت‌های متفاوتی دارد که آشنایی با این آداب و رسوم می‌تواند به دانش‌آموزان و دانشجوهای بین‌المللی کمک کند تا در گفتگوها مشارکت داشته باشند.

کانادایی‌ها وقت‌شناس هستند: وقت‌شناسی در فرهنگ کانادا اهمیت دارد. اگر به مصاحبه‌ی شغلی یا ملاقاتی در دانشکده می‌روید، حداقل ۱۰ دقیقه زودتر آن‌جا باشید تا بتوانید خود را آماده کنید.

حساب بانکی دانشجویی یا دانش‌آموزی باز کنید: برای شروع، یک حساب بانکی مخصوص دانشجوها باز کنید که هزینه‌ی زیادی برای شما نداشته باشد. می‌توانید یک کردیت کارت بگیرید و از آن برای پرداخت بیعانه‌ها استفاده کنید.

خودتان را بیمه کنید: دانشجویان بین‌المللی باید بیمه‌ی پزشکی مسافرتی مناسبی داشته باشند. در نظر داشته باشید که ممکن است دانشگاه یا مدرسه شما بیمه‌های خاصی برای دانشجوها در نظر گرفته باشد، پس با آنها چک کنید.

‏🇨🇦 آتی گروپ کانادا 🇨🇦 (https://t.me/Ati_group)‏

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *