رانندگان کامیون هم اکنون تحت اکسپرس انتری واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستند

این هفته اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا NOC 2021 را منتشر کرد و 16 عنوان شغلی جدید را به فهرست مشاغل واجد شرایط برای اکسپرس انتری اضافه کرد. یکی از این شانزده عنوان شغلی «رانندگی کامیون» است ک دلیل کمبود قابل توجه نیروی کار در این بخش به آن فهرست ناک افزوده شده است است.

کمبود رانندگان کامیون

این صنعت به دلیل عوامل متعددی از جمله تعدیل کارکنان در طول پاندمی کووید 19 و همچنین نرخ بالای بازنشستگی با کمبود شدید کارگران ماهر مواجه است. بر اساس گزارش بازار کار 2021 Trucking HR Canada، هجده هزار موقعیت خالی در بخش رانندگی کامیون در کانادا در سه ماهه دوم سال 2021 وجود داشت.

با وسعت فراوان کشور کانادا، رانندگی کامیون یکی از اجزای حیاتی زنجیره تامین در این کشور به شمار می‌آید و در صورت بروز اختلالات و کمبود نیروی کار، تاثیر زیادی بر اقتصاد ملی دارد.

این (https://cdn.dealerspike.com/imglib/v1/800×600/imglib/Assets/Blog/0b/47/0b47d35f-99e2-43ca-b8ae-fe48b28df7a6.jpg) گزارش می گوید که در کانادا، صنعت حمل و نقل و لجستیک بیش از 850 میلیارد دلار محصولات را به بازارهای داخلی و خارجی منتقل می‌کند. حتی قبل از شروع پاندمی جهانی، انجمن محصولات جنگلی کانادا تخمین زد که کمبود راننده کامیون تقریباً 450 میلیون دلار زیان به بهره‌وری این صنعت وارد کرده است.
IranianCANADA

‏🇨🇦 آتی گروپ کانادا 🇨🇦 (https://t.me/Ati_group)‏

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *