یک مطالعه جدید: کانادا همچنان محبوب‌ترین مقصد برای مهاجرت در جهان است

مطالعه‌ای جدید در استرالیا کانادا را به عنوان محبوب‌ترین مقصد مهاجرت در جهان رتبه‌بندی کرده است.

به گزارش Compare the Market، که یک وب‌سایت مقایسه قیمت استرالیایی است، کانادا با برتری قاطع، ژاپن و اسپانیا را شکست داد و به عنوان محبوب‌ترین مقصد برای نقل مکان شناسایی شد.

این شرکت داده‌های جستجوی گوگل را برای هر کشور برای عبارات مربوط به جابجایی، مانند «تقل مکان به …» و «خرید ملک در …» تجزیه و تحلیل کرد.

داده‌ها نشان می‌دهد که کانادا مقصد رویایی ساکنان 50 کشور در سراسر جهان از جمله چین، هند، نیجریه، آفریقای جنوبی و اروگوئه است. در مقابل ساکنان 31 کشور در جهان مشتاق مهاجرت به ژاپن هستند و مردم 19 کشور دیگر اسپانیا را به عنوان کشور دوم خود ترجیح داده‌اند.

با کمال تعجب، ساکنان مقاصد گردشگری استوایی مانند باربادوس، سنت لوسیا، سیشل و جامائیکا نیز کانادا را مقصد رویایی خود اعلام کردند.

این مطالعه همچنین به مطلوب‌ترین کشوری که کانادایی‌ها می‌خواهند به آن مهاجرت کنند را هم شناسایی کرده است، که مشخص شد ژاپن است.

جای تعجب نیست بسیاری در کانادا می‌خواهند به ژاپن مهاجرت کنند. ژاپن یکی از بالاترین امید به زندگی در جهان را دارد. همچنین در بسیاری از صنایع مانند خودروسازی، رباتیک و الکترونیک در جهان پیشرو است و به نظر می‌رسد فرصت‌های شغلی زیادی در این زمینه‌ها وجود در این کشور وجود دارد (https://images.dailyhive.com/20220815070347/World_Relocation_Wants_World_Map-scaled-1.jpg).

کشورهایی که مردم کمتر می خواهند به آنها نقل مکان کنند شامل آلمان، سوئد، فیلیپین، تایلند، مصر و میانمار است.
bit.ly/3w7Qn8t
IranianCANADA


‏🇨🇦 آتی گروپ کانادا 🇨🇦 (https://t.me/Ati_group)‏

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *